مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ازبرسی 6 پرونده بیمارن سخت درمان در این استان خبر داد.

کمک به  به بیماران سخت‎درمان درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت، مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به برگزاری یکصد و چهل و هشتمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اشاره کرد و افزود: در این جلسه پرونده 6 بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده3 بیمار مبتلا به سرطان را بررسی کردیم، گفت: پرونده 3 بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به مساعدت بلاعوض 118 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران اشاره کرد و افزود: 30 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

شاکری صفت با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد 3 بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و3 بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشد، خاطرنشان کرد: در مجموع 148 میلیون ریال به بیماران سخت ‌درمان مساعدت شد.

وی در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان، گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری  0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ب

مساعدت بلاعوض 148 میلیون  ریال به بیماران سخت درمان

 

برچسب ها: خیرین ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.